Rejestracja   Logowanie echosonda.pl - sklep dla wędkarzy i żeglarzy
Koszyk jest pusty

koszyk jest pusty

O firmie | Nasze usługi | Regulamin | Mapa sklepu | Kontakt

Znajdź produkt

Lokalizacja: echosonda.plFAQ - najczęściej zadawane pytania
powrót

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania dotyczące obsługi sklepu.

UWAGA !!!
Poniższe pytania dotyczą wyłącznie zasad funkcjonowania sklepu,
tj. zamówienia, płatności, wysyłki, gwarancja i czas realizacji zamówień.

Jeżeli nasz pytania dotyczące towarów (opisy, dane techniczne, porady, itp.),
zapraszamy na nasze forum internetowe » forum.echosonda.pl

I. FORMY PŁATNOŚCI, FAKTURY VAT, CENY

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar zakupiony w sklepie internetowym echosonda.pl? Jak płacić za pobraniem?

  2. Chciałbym zapłacić za zakupy zrobione w sklepie echosonda.pl przelewem, czy jest to możliwe?

  3. Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

  4. Chciałbym uzyskać fakturę vat na zakupiony towar, czy jest to możliwe?

  5. Chciałbym zmienić dane na fakturze, którą otrzymałem i w której są błędnie wpisane dane. Co mam zrobić, aby otrzymać poprawioną fakturę?

  6. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

II. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW, DOSTAWA

  1. W jaki sposób mogę otrzymać zamówiony towar i jakie są koszty wysyłki?

  2. Czy można umówić się z kurierem na konkretną godzinę odbioru przesyłki?

  3. Czy prowadzicie państwo sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową, czy można też dokonać zakupu osobiście?

  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

  5. Kiedy i w jaki sposób można zwrócić zamówiony towar?

  6. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

  7. Jak należy się zachować, jeżeli otrzymam uszkodzoną paczkę?

  8. Skąd będę wiedział, kiedy otrzymam przesyłkę?

  9. Jakie dokumenty otrzymam wraz z zamówionym towarem?

  10. Bezpieczeństwo przesyłki.

  11. Czy muszę najpierw założyć konto w państwa sklepie, aby dokonać zakupów?

III. GWARANCJA I SERWIS TOWARÓW

  1. Gdzie i jak mam dostarczyć uszkodzony produkt?

  2. Proszę o potwierdzenie, czy gwarantują państwo możliwość zwrotu przesyłki po uprzednim zapłaceniu za towar, jeżeli stwierdzę, że towar jest uszkodzony, wadliwy itp.

  3. Nie otrzymałem karty gwarancyjnej producenta mam tylko kartę wystawioną przez sklep echosonda.pl, gdzie mam odesłać uszkodzony produkt?

  4. Co powinienem dołączyć do produktu, który chcę odesłać do serwisu gwarancyjnego?

  5. Na karcie gwarancyjnej jest podany tylko jeden adres punktu serwisowego, który jest znacznie oddalony od miejsca, w którym mieszkam. Czy muszę udać się do tego miejsca z uszkodzonym produktem?

  6. Czy mogę prosić o przesłanie instrukcji w języku polskim do mojego sprzętu, ponieważ zakupiłem go w innym kraju?

  7. Jaka gwarancja udzielana jest na sprzęt elektroniczny?


I. FORMY PŁATNOŚCI, FAKTURY VAT, CENY

  1. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA TOWAR ZAKUPIONY W SKLEPIE INTERNETOWYM ECHOSONDA.PL? JAK PŁACIĆ ZA POBRANIEM?

    Wybierając płatność "za pobraniem" - płaci się kurierowi lub na poczcie przy odbiorze towaru. W przypadku dostawy Poczty Polskiej zalecamy tę formę przy zamówieniach, których wartość nie przekracza 500 zł.

  2. CHCIAŁBYM ZAPŁACIĆ ZA ZAKUPY ZROBIONE W SKLEPIE ECHOSONDA.PL PRZELEWEM, CZY JEST TO MOŻLIWE?

    Można wybrać taki rodzaj płatności i jest on bardzo wygodny szczególnie przy dużych kwotach. Przelewu dokonuje się, po otrzymaniu od nas informacji, że zamówiony towar jest dostępny.

    Numer konta, na które należy dokonać przelewu: PKO BP SA CBE "Inteligo" 50 1020 5558 1111 1485 2460 0031.

    Paczka jest wysyłana, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Następuje to zazwyczaj następnego dnia po złożeniu przelewu. Niestety nie możemy dokonać wysyłki na podstawie przesłanego potwierdzenia dokonania przelewu. Dopiero gdy kwota przelewu zostanie zaksięgowana na naszym koncie dokonujemy wysyłki. Wpływy na konto są sprawdzane kilka razy dziennie.

  3. CHCIAŁBYM ZAPŁACIĆ PRZELEWEM ZA ZAMÓWIONY TOWAR, PROSZĘ O PODANIE MI NUMERU KONTA, NA KTÓRE MAM PRZELAĆ NALEŻNOŚĆ.

    Numer konta, na które należy dokonać przelewu: PKO BP SA CBE "Inteligo" 50 1020 5558 1111 1485 2460 0031.

    Paczka jest wysyłana, gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.

  4. CHCIAŁBYM UZYSKAĆ FAKTURĘ VAT NA ZAKUPIONY TOWAR, CZY JEST TO MOŻLIWE?

    Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. W trakcie składania zamówienia i podawania danych odbiorcy, należy w oknie uwagi podać dane do faktury, w tym nazwę firmy oraz numer NIP.

  5. CHCIAŁBYM ZMIENIĆ DANE NA FAKTURZE, KTÓRĄ OTRZYMAŁEM I W KTÓREJ SĄ BŁĘDNIE WPISANEDANE. CO MAM ZROBIĆ, ABY OTRZYMAĆ POPRAWIONĄ FAKTURĘ?

    W takiej sytuacji proszę skontaktować się z naszym pracownikiem poprzez email echo@echosonda.pl lub telefonicznie pod nr (022) 643 22 02, podając numer faktury oraz wskazać dane wymagające poprawienia.

  6. CZY PODANE NA STRONIE CENY SĄ AKTUALNE I OSTATECZNE?

    Informacje na stronach internetowych sklepu echosonda.pl, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne. Otrzymanie rabatu możliwe jest tylko w przypadku zamawiania większej ilości produktów, lub w przypadku stałych klientów naszego sklepu.

II. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW, DOSTAWA

  1. W JAKI SPOSÓB MOGĘ OTRZYMAĆ ZAMÓWIONY TOWAR I JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

    Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku opłat za wysyłkę. Patrz » REGULAMIN § 6 pkt. 3

  2. CZY MOŻNA UMÓWIĆ SIĘ Z KURIEREM NA KONKRETNĄ GODZINĘ ODBIORU PRZESYŁKI?

    Sklep echosonda.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do odbiorcy. W przypadku niektórych obszarów dostawy, mozliwa jest dostawa do godziny 9-tej lub 12-tej. Taka usługa jest dodatkowo płatna. Patrz » REGULAMIN § 6 pkt. 3

  3. CZY PROWADZICIE PAŃSTWO SPRZEDAŻ TYLKO I WYŁĄCZNIE WYSYŁKOWĄ, CZY MOŻNA TEŻ DOKONAĆ ZAKUPU OSOBIŚCIE?

    Poza sklepem internetowym posiadamy także biuro , gdzie można dokonać zakupu osobiście. Salon znajduje się w Warszawie przy ul. Trojańskiej 7.

  4. JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

    Czas realizacji oznacza, liczbę dni roboczych, w ciągu których produkt zostanie przygotowany do wysyłki z naszego magazynu. Czas dostawy zależny jest od wybranego spedytora: w przypadku Poczty Polskiej jest to 2-5 dni roboczych, w przypadku firmy kurierskiej jest to zazwyczaj następny dzień roboczy od nadania paczki z magazynu.

    W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

    UWAGA! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

    Termin otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy.

    W przypadku braku dostępności towaru lub przedłużania się czasu jego sprowadzenia, termin realizacji zamówienia będzie ustalany indywidualnie z klientem.

    Termin realizacji dostawy produktów oznaczonych jako "dostępny na zamówienie" będzie także ustalany indywidualnie.

  5. KIEDY I W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAMÓWIONY TOWAR?

    Jeżeli okazałoby się, że zamówiony produkt nie spełniłby twoich oczekiwań, to zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko, jeśli produkt nie był używany, oprogramowanie nie zostało skopiowane, a produkt nie został w żaden sposób zniszczony. produkt należy odesłać na własny koszt dowolną firmą kurierską w oryginalnym opakowaniu, które również nie może być zniszczone. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące nas, że odstępują państwo od umowy zakupu oraz numer rachunku bankowego, na jaki mają zostać zwrócone pieniądze.

  6. CZY MOŻNA SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ PACZKI PRZED UISZCZENIEM OPŁATY KURIEROWI?

    Paczki są dostarczane niezależną firmą przewozową i kurierzy mają prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy.

    Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki.

    W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności, sporządzany jest przez kuriera protokół rozbieżności, będący podstawą późniejszej reklamacji.

  7. JAK NALEŻY SIĘ ZACHOWAĆ, JEŻELI OTRZYMAMY USZKODZONĄ PACZKĘ?

    Każda przesyłka w naszym magazynie jest pakowana i sprawdzana przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Jeżeli otrzymasz przesyłkę ze znacznie uszkodzoną taśmą i naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki innych osób, proszę odmówić odbioru przesyłki.

    Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

  8. SKĄD BĘDĘ WIEDZIAŁ, KIEDY OTRZYMAM PRZESYŁKĘ?

    Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu zostanie przesłana w emailu. Po otrzymaniu takiego emaila należy spodziewać się dostawy następnego dnia roboczego w przypadku firmy kurierskiej, jeżeli chodzi o Pocztę Polską, jest to ok 2-5 dni roboczych.

  9. JAKIE DOKUMENTY OTRZYMAM WRAZ Z ZAMÓWIONYM TOWAREM?

    Wraz ze sprzętem elektronicznym znajduje faktura / paragon, karta gwarancyjna oraz instrukcja obsługi w języku polskim.

  10. BEZPIECZEŃSTWO PRZESYŁKI.

    Gwarantujemy 100% bezpieczeństwo dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki bezpośrednio do twojego domu lub pracy. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie (rozerwane, przedziurawione, zamoczone opakowanie) dostarczonej do ciebie paczki masz wątpliwości co do stanu jej zawartości - nie odbieraj przesyłki i w obecności kuriera spisz protokół z opisem przyczyny odmowy przyjęcia przesyłki.

    Poinformuj nas o tym fakcie najszybciej jak to możliwe.

  11. CZY MUSZĘ NAJPIERW ZAŁOŻYĆ KONTO W PAŃSTWA SKLEPIE, ABY DOKONAĆ ZAKUPÓW?

    Aby móc kupować w naszym sklepie, jak również korzystać z niektórych opcji należy zarejestrować się i założyć swoje konto klienta. Można to zrobić przed dokonaniem zakupów naciskając na link "rejestracja nowego klienta", widoczny na każdej podstronie naszego sklepu, bądź podczas składania zamówienia. Po dodaniu wybranego produktu do koszyka i kliknięciu na przycisk "ZAMÓW", otworzy się podstrona, na której również można dokonać rejestracji. Rejestracja polega na podaniu swojego adresu email, na który będziemy wysyłać informacje o zamówieniach, hasła oraz danych do wysyłki.

    Podany adres email oraz hasło będą służyć do logowania się w naszym sklepie.

III. GWARANCJA I SERWIS TOWARÓW

  1. GDZIE I JAK MAM DOSTARCZYĆ USZKODZONY PRODUKT?

    Jeżeli posiadasz kartę gwarancyjną producenta to zawiera ona listę autoryzowanych punktów serwisowych, gdzie może być serwisowany zakupiony produkt.

    Uszkodzony towar należy wtedy dostarczyć zgodnie z informacjami zamieszczonymi na takiej karcie.

    Niektóre artykuły posiadają gwarancję w systemie "door to door". Oznacza to, że w przypadku awarii urządzenia należy skontaktować się za pomocą telefonu lub internetu z punktem serwisowym - następnie serwis wysyła kuriera, który odbiera uszkodzony produkt. Naprawiony sprzęt dostarczany jest do klienta na koszt serwisu. Istnieje równiez możliwość osobistego przekazania uszkodzonego produktu w naszym biurze przy ul. Trojańskiej 7 w Warszawie. W takim przypadku my zajmujemy się obsługą procedury gwarancyjnej. Po jej zakończeniu towar można odebrać w tym samym miejscu.

  2. PROSZĘ O POTWIERDZENIE, CZY GWARANTUJĄ PAŃSTWO MOŻLIWOŚĆ ZWROTU PRZESYŁKI PO UPRZEDNIM ZAPŁACENIU ZA TOWAR, JEŻELI STWIERDZĘ, ŻE TOWAR JEST USZKODZONY, WADLIWY ITP.

    Jeżeli w ciągu 24 godzin po odebraniu paczki okazałoby się, że zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest uszkodzony (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie), to natychmiast po zgłoszeniu takiego faktu do nas, ustalamy sposób odbioru uszkodzonego towaru - najczęściej umawiamy kuriera po odbiór przesyłki. Wadliwy towar wymieniamy na nowy, a jeżeli jest to niemożliwe, zwracamy pieniądze. Jeżeli okazałoby się, że produkt nie spełniłby twoich oczekiwań to zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.

    Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

    Należy wtedy sprzęt odesłać do nas a my zwrócimy wartość sprzętu na podane przez ciebie konto bankowe.

  3. NIE OTRZYMAŁEM KARTY GWARANCYJNEJ PRODUCENTA MAM TYLKO KARTĘ WYSTAWIONĄ PRZEZ SKLEP ECHOSONDA.PL, GDZIE MAM ODESŁAĆ USZKODZONY PRODUKT?

    Jeżeli do produktu nie została dołącznona karta gwarancyjna, w przeciągu 14 dni poinformuj nas o tym fakcie. Karta gwarancyjna zostanie dosłana listownie Pocztą Polską.

    Jeżeli dany produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, to podstawą gwarancji jest dowód zakupu.

  4. CO POWINIENEM DOŁĄCZYĆ DO PRODUKTU, KTÓRY CHCE ODESŁAĆ DO SERWISU GWARANCYJNEGO?

    Każdy towar należy dostarczyć razem z katą gwarancyjną i dowodem zakupu. Towar musi zawierać komplet instrukcji, oprogramowania, kabli lub innych dołączonych akcesoriów - najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

    W przypadku nie dostarczenia całego skompletowanego produktu serwis może wstrzymać realizację naprawy gwarancyjnej do czasu dostarczenia brakujących komponentów.

  5. NA KARCIE GWARANCYJNEJ JEST PODANY TYLKO JEDEN ADRES PUNKTU SERWISOWEGO, KTÓRY JEST ZNACZNIE ODDALONY OD MIEJSCA, W KTÓRYM MIESZKAM. CZY MUSZĘ UDAĆ SIĘ DO TEGO MIEJSCA Z USZKODZONYM PRODUKTEM?

    W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się telefoniczne z podanym punktem serwisowym, który w zależności od warunków gwarancji może przysłać do Ciebie swojego kuriera, bądź poprosić Cię o przesłanie towaru na własny koszt. W przypadku trudności prosimy o kontakt z naszym biurem: (022) 643 22 02, kom. 0 507 123 570

    Po naprawie towaru lub wymianie na nowy zostanie on z powrotem odesłany do Ciebie. Koszty przesyłki pokrywa serwis danego producenta, bądź nasz sklep.

  6. CZY MOGĘ PROSIĆ O PRZESŁANIE INSTRUKCJI W JĘZYKU POLSKIM DO MOJEGO SPRZĘTU, PONIEWAŻ ZAKUPIŁEM GO W INNYM KRAJU?

    Instrukcje obsługi mamy tylko i wyłącznie z urządzeniami, jako integralną część zestawu, jaki otrzymujemy od producenta.

    Poza tym kopiowanie takich instrukcji i rozpowszechnianie jest niezgodne z zapisami o ochronie praw autorskich.

    Niekiedy producenci umożliwiają pobranie instrukcji w formie elektronicznej na swoich stronach internetowych.

    W wyjątkowych sytuacjach, klienci którzy zakupili sprzęt w naszym sklepie, a w trakcie jego eksploatacji instrukcja obsługi uległa zniszczeniu, mogą starać się o nową. Takie przypadki omawiane sa indywidualnie, a koszty uzyskania nowej instrukcji ponosi klient.

    W każdym innym przypadku nie udostępniamy, nie kopiujemy i nie sprzedajemy instrukcji !!!

  7. JAKA GWARANCJA UDZIELANA JEST NA SPRZĘT ELEKTRONICZNY?

    Wszystkie urządzenia sprzedawane przez nasz sklep pochodzą wyłącznie z autoryzowanych kanałów dystrybucyjnych i posiadają kartę gwarancyjną polskiego dystrybutora oraz polską instrukcję obsługi.

    W przypadku jakichkolwiek usterek kontaktujesz się bezpośrednio z serwisem producenta, bądź z nami.

    Na karcie gwarancyjnej znajdują się dokładne adresy i telefony punktów serwisowych. Informacja o czasie trwania gwarancji znajduje się przy każdym produkcie.

Centrum obsługi klienta

Zamówienia

Jak zamawiać? Czas realizacji Sposób dostawy Forma płatności Gwarancja

Konto klienta

Zaloguj Załóż nowe konto Przypomnij hasło Regulamin Polityka prywatności

Pomoc

Archiwum produktów Artykuły FAQ - pytania klientów Zakupy na RATY Mapa sklepu

Pozostałe

Informacja o firmie Dlaczego echosonda.pl Dane teleadresowe Współpraca Kontakt

sobota, 21 kwietnia 2018r.
Copyright © 2003-2018 echosonda.pl
design bykompaz.pl
Szukaj nas również na: