Rejestracja   Logowanie echosonda.pl - sklep dla wędkarzy i żeglarzy
Koszyk jest pusty

koszyk jest pusty

O firmie | Nasze usługi | Regulamin | Mapa sklepu | Kontakt

Znajdź produkt

Lokalizacja: echosonda.plPoradnik reklamacyjny
powrót

Poradnik reklamacyjny

PORADNIK REKLAMACYJNY

Niniejszy poradnik przedstawia proces związany ze złożeniem reklamacji na zakupione w naszym sklepie internetowym towary i informacje jakie z tego tytułu przysługują konsumentowi uprawnienia. Poniżej przedstawiamy sposoby i terminy złożenia reklamacji oraz tryb jej rozpatrzenia.

1. Złożenie reklamacji na zakupione towary, w naszym sklepie internetowym, może nastąpić w formie:

- pisemnej na podany poniżej adres:Echosonda.pl – biuro sprzedaży, ul. Trojańska 7, 02-261 Warszawa

- wiadomości e-mail przesłanej na adres: echo@echosonda.pl

- telefonicznie pod numerami telefonów: (+ 22) 643 22 02, kom. 507 123 570

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

- imię i nazwisko, adres korespondencyjny,

- e-mail, w miarę możliwości telefon kontaktowy,

- określenie towaru stanowiącego przedmiot składanej reklamacji,

- rodzaj dostrzeżonej wady/niezgodności towaru wraz ze wskazaniem na czym ona polega,

- wskazanie żądań jakie wynikają ze złożonej reklamacji,

- ewentualne określenie środka komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, SMS, list tradycyjny przesłany drogą pocztową) za pomocą którego klient chce otrzymać odpowiedź w sprawie złożonej reklamacji.

3. Reklamowany towar należy odesłać lub dostarczyć osobiście, na podany poniżej adres:

Echosonda.pl – biuro sprzedaży

Ul. Trojańska 7

02-261 Warszawa

lub w przypadku niedogodności związanych z przesłaniem towaru, wraz z zawiadomieniem o wadzie, dostarczyć dokumentację zdjęciową reklamowanego towaru.

4. Termin rozpatrzenia reklamacji

Sprzedawca do złożonej reklamacji ustosunkuje się niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (kalendarzowych).

5. Udzielenie odpowiedzi w sprawie złożonej reklamacji

Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie udzielona w formie właściwej dla formy jej złożenia, chyba że konsument określi sposób w jaki chce otrzymać informację co do rozstrzygnięcia w kwestii zgłoszonego żądania.

W przypadku reklamacji składanych osobiście pod wyżej wskazanym adresem, odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie telefonicznej, wiadomości e-mail przesłanej na adres elektroniczny konsumenta bądź w formie pisemnej na podany adres korespondencyjny.

Odpowiedź w sprawie reklamacji zawiera rozstrzygnięcie określające czy uznajemy żądanie konsumenta, a jeżeli nie to uzasadnienie takiej odmowy a także jednoznaczne oświadczenie czy wyrażamy/nie wyrażamy zgodę/y na przystąpienie do ewentualnego pozasądowego sporu konsumenckiego (w przypadku nieuwzględnienia reklamacji/rozpatrzenia jej niezgodnie z żądaniem konsumenta).

6. Alternatywne metody rozstrzygania sporów.

W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji lub rozpatrzenia jej niezgodnie z żądaniem konsumenta ma prawo:

- zwrócić się o bezpłatną pomoc prawną do organizacji konsumenckich, w tym powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta,

- złożyć wniosek o mediację przeprowadzaną przez wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej (mediacja może być wszczęta z urzędu lub na wniosek),

- złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu bezpośrednio do stałego polubownego sądu konsumenckiego, działającego przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

- skierować skargę za pomocą interaktywnej platformy ODR, do której bezpłatny dostęp znajduje się w poniższym linku: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Chcemy aby proces reklamacyjny, zakupionych w naszym sklepie towarów, przebiegał bezproblemowo, dlatego też możecie Państwo liczyć z naszej strony na pomoc. Chętnie odpowiemy na każde pytanie oraz wyjaśnimy wszystkie wątpliwości związane z procesem reklamacyjnym. Informacje można uzyskać:

- pod numerami telefonów : (+ 22) 643 22 02, kom. 507 123 570

- za pomocą e-mail:echo@echosonda.pl

Centrum obsługi klienta

Zamówienia

Jak zamawiać? Czas realizacji Sposób dostawy Forma płatności Gwarancja

Konto klienta

Zaloguj Załóż nowe konto Przypomnij hasło Regulamin Polityka prywatności

Pomoc

Archiwum produktów Artykuły FAQ - pytania klientów Zakupy na RATY Mapa sklepu

Pozostałe

Informacja o firmie Dlaczego echosonda.pl Dane teleadresowe Współpraca Kontakt

piątek, 20 lipca 2018r.
Copyright © 2003-2018 echosonda.pl, design bykompaz.pl