Kto dostarcza nasze paczki?
- Wysyłając paczki z zamówionym towarem korzystamy z usług niżej wymienionych firm:
-
DHL Express - ubezpieczona przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy,
-
UPS - ubezpieczona przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy,
-
Patron Service - ubezpieczona przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy
UWAGA !!! W obrębie Warszawy nawet tego samego dnia !!!,
-
Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy 1 dzień roboczy.
-
Którą firmę spedycyjną wybrać?
- Pomijając koszty transportu, przy wyborze firmy spedycyjnej proponujemy zwrócić uwagę na następujące rzeczy:
-
kurierzy dostarczają paczki do osób prywatnych w godzinach 8-20 -ta,
-
do firm, w godzinach 8-16-ta,
-
paczka nadana firmą kurierską, dociera z reguły na drugi dzień roboczy od chwili nadania,
-
paczka nadana Pocztą Polską, dociera z reguły w 1 - 2 dni robocze. Jeżeli Klienta nie ma na miejscu, przesyłka jest awizowana. Można ją odebrać we właściwym oddziale pocztowym w późniejszym terminie,
-
przy standardowej paczce nie mamy wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki do klienta (w wyjątkiem dodatkowo płatnych opcji 'do 9-tej' i 'do 12-tej'),
-
nie mamy również możliwości kontaktu z osobą dostarczającą paczkę, gdyż firmy kurierskie nie podają numerów tel. do kurierów,
-
kurierzy zostawiają AWIZO, gdy nikogo nie zastaną pod adresem dostawy. Często się zdarza, że centrala takiej firmy jest znacznie oddalona od miejsca dostawy,
-
listonosz również zostawia AWIZO, jednakże odległość do najbliższej poczty jest zazwyczaj znacznie krótsza,
-
- Podsumowując
-
Poczata Polska jest dobrym rozwiązaniem, gdy nie mam nas w domu przez większość dnia - zawsze możemy pójść do najbliższej poczty i odebrać paczkę,
-
Gdy zależy nam na czasie, bądź paczka ma być dostarczona na adres firmowy - zdecydowanie polecamy przesyłkę kurierską.
-
Jeżeli są opóźnienia?
-
Firmy spedycyjne szczegółowo określają czas dostarczenia swoich przesyłek. Wynosci on 1 dzień roboczy. Każde opóźnienie reklamujemy u włąściwego przewoźnika, starając się wyjaśnić przyczyny, a przede wszystkim jak najszybciej doprowadzić do dostarczenia opóźnionej przesyłki do klienta.